Reklamacja detaliczna

  • Informacje ogólne

    1. Jeśli zakupu dokonali Państwo w punkcie sprzedaży innym niż Konsport Majewscy spółka jawna to zgłoszenie reklamacyjne należy kierować do punktu, w którym produkt został zakupiony.
    2. Podstawą prawidłowo wypełnionego formularza jest dowód zakupu.
    3. Sprzedawca odpowie Klientowi na zgłoszenie reklamacyjne w terminie do 14 dni kalendarzowych  od dnia jego otrzymania.
    4. Każde zgłoszenie reklamacyjne powinno dotyczyć jednego produktu.
    5. W przypadku zgłoszeń dotyczących jawnych wad Towaru koniecznym będzie załączenie dokumentacji zdjęciowej.
  • * pole obowiązkowe, do zatwierdzenia przed przejściem do formularza.
    * podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji reklamacji. Brak zgody oznacza, że reklamacja nie będzie rozpatrywana.

  • RODO

    Administratorem danych osobowych jest Przedsiębiorstwo KONSPORT Mieczysław Majewski z siedzibą ul. Jana Kilińskiego 75, 95-083 Lutomiersk. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji oraz obsługi reklamacji na podstawie udzielonej zgody. Dane będą przekazywane do podmiotów współpracujących z Administratorem Danych w zakresie napraw reklamacyjnych, przetwarzających dane na podstawie umowy o powierzenie przetwarzania danych osobowych. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do swoich danych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub wniesienia sprzeciwu, a także prawo do przeniesienia danych. Pytania dotyczące przetwarzania danych można kierować na adres e-mail: biuro@konsport.com.pl